Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2014 20:11 - Красивите жени
Автор: ayoungloversrage Категория: Други   
Прочетен: 2788 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Красивите жени... Те винаги са били обект възхищение, възмущение, омраза, завист и какви ли още не чувства. Всички си казват „Ех, на красивите жени им е толкова по-лесно, получават всичко наготово.“

Ами не е така.

Нека започнем с възхищението. Когато мине добре изглеждаща жена, мъжете гледат изумено, а жените притеснено започват да се оглеждат в дисплеите на телефоните си, мислейки си „Достатъчно привлекателна ли съм?“. Безплатни питиета, отстъпки, отърваване от глоби – това са само 1% от нещата, които красивите жени получават благодарение на визията си.

Но има и недостатъци, и част от тях изброих по-горе. Възмущението е неизменна част от емоциите, които красивата жена предизвиква у повечето хора. Виждат я – ходи нахакано, облечена е добре, погледът ѝ излъчва увереност, в резултат на което старите хора се кръстят, а младите инстинктивно си мислят, че щом е хубава, значи е „лека“ и много други епитети, които са прекалено нецензурни, за да ги изброя.

И сега стигаме до най-големият проблем на красивите жени – сблъсъкът им с омразата и завистта. По-зле изглеждащите дами ги ненавиждат, оплюват, измислят какви ли не нелепи истории, свързани с името им. Това неприятно чувство, омразата, върви ръка за ръка със завистта. Завистта, драги, разяжда душата и е способна да накара и най-добрият човек да се превърне в злобно изчадие, което бълва змии и гущери. Няма нищо по-лошо от завистлива жена! Когато види някоя красавица, първото нещо, което прави, е да омаловажи красотата ѝ, да я принизи до такава степен, че започне да твърди, че въпросната дама е „грозна“, „противна“, „отблъскваща“ и какво ли още не. През краткото си до този момент съществуване, съм била обект на нападки от страна на злобарки, но това, което ме успокоява е, че не съм единствена. Има един сайт, в който се задават анонимни въпроси, и в който имах профил с немалко последователи. Самата аз редовно посещавах профилите на множество прекрасни създания от женски пол, които редовно получаваха следните „въпроси“: „Много си грозна“, „Приличаш на травестит“, „Обработваш си снимките на фотошоп, защото си отвратителна“ и така нататък. Самите „автори“ на тези небивалици... ами и те сами не си вярваха. До такава степен бяха заслепени от завистта си, погълнати от неувереността си и отвратени от същността си, че бяха способни да седнат и анонимно да напишат на една невероятна, интелигентна и харесвана жена, че е „грозна и тъпа“. КОЙ ПО ДЯВОЛИТЕ ПРАВИ ТОВА? Защо аз никога не съм изпитвала нуждата да обидя друго момиче, наричайки го с обидни епитети? Отговорът е изключително прост – защото имам самочувствие и защото съм напълно наясно с факта, че има много по-красиви жени от мен, но това не ме кара да се чувствам нищожна, даже напротив – аз съм ценител на красотата и искрено ѝ се радвам, в каквато и форма да е. Обичам се, с всичките си недостатъци и странности, и именно поради тази причина не изпитвам нуждата да сривам нечие самочувствие, за да повдигам своето собствено.  Хората, които отричат очевидната красота у други личности, не виждат такава у себе си и фактът, че там, някъде, има някой, който е харесван и предизвиква възхищение у останалите, ги кара да се чувстват непотребни и... грозни. И поради тази причина наричат останалите с тази така... хм, грозна дума. Затова драги, прекрасни дами, знайте, че когато друга жена ви обиди, думите ѝ не отразяват мнението ѝ за вас, а мнението ѝ за самата нея. Дръжте си главата гордо и високо изправена, за да не ви падне короната. 




Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ayoungloversrage
Категория: Други
Прочетен: 9473
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930